බැංකුව: සර් ලඟකදි අපේ සිස්ටම් එකට ලොග් උනාද?
මම: නැ, ඇයි? බැංකුව: අපි ලඟකදි මයිග්රේශන් එකක් කළා.
මම: ඔව් මම දන්නව ඒක හරි ගියෙත් නැනේද (මාලිංද මේ ගැන ලගකදි ලියල තිබ්බා ;-) )
බැංකුව: අපිට සර්ගෙ තොරතුරු තහවුරු කරගන්න හැකිද ටෙම්පරි පාස්වඩ් එකක් දෙන්න?
මම: මට පුලුවන්ද ඔයාව තහවුරු කරගන්න?
බැංකුව: බලන්න මේ අපේ හොට්ලයින් අංකය.
මම: එහෙම බැ මම දන්නේ කොහොමද ඔබ මගෙන් මේ විස්තර අහගෙන මොනව කරයිද? බැංකුවේ මොනව කරන කෙනෙක්ද කියල? මොකද මේ ඇමතුම මම ගත්තෙත් නැනේ.
අවශ්යම නම් සිස්ටම් එකෙ තියෙන ඊ-මේල් එක හරහා බැංකුවෙන් මේල් එකක් එවන්න අවශ්ය පාස්වඩ් එක සමඟ.
බැංකුව: බැ එහෙම කරන්න බැ. එහෙනම් අපිට කරන්න දෙයකුත් නැ.
මම: දැන්ම මමද සිස්ටම් අප්ඩේට් කළේ? මැනෙජර්ට කතා කරන්න දෙන්නකො .....
මැනෙජර්: සර් අපි මයිග්රේශන් එක කරද්දි සර්ගේ ප්රොෆයිල් එක හැලිලා.
මම: අපොයි! හොඳ වෙලාවට මම නෙමේ කුවරි ලිව්වේ.
ප.ලි:
මම ඔය සිස්ටම් එකෙ හෙන කාලෙකින් භාවිත කරලත් නැ මෑතකදි එහෙම කරන්න අවශ්යතාවයකුත් නැ. එහෙම එකෙ නිකන් රිස්ක් එකක් අරගෙන මම මොකටද මගෙ තොරතුරු දෙන්නේ මට ශුවර් නැති නම්?
ඒ මැනෙජර් කීවට මැනේජර්මත් නෙමේ, කොල් සෙන්ටර් සුපවරයිසර් කීව.
Comments
Post a Comment