Skip to main content

ඇයි වෙන සිම්පල් ප්ලැන් මොබිටෙල් තියෙද්දි

ඔන්න අද ඉදන් මොබිටෙල් එකේ ගාස්තු එයාටෙල් වගේමයි :D

Package Name Cool Plus 100 Active F SRIL

Subscription Rs. 100.00 Rs. 300.00 Rs. 500.00

Free Bundle
M2M - Video 100 Mins 300 Mins 500 Mins
M2M - Voice N/A N/A 500 Mins
Data N/A 300 MB 500 MB

Call Charges
All Incoming Calls Free Free Free

M2 Others - Peak - Outgoing 2.50 2.00 2.00
- O/Peak - Outgoing 2.50 2.00 2.00

M2M - Peak - Outgoing 2.00 1.50 1.00
- O/Peak - Outgoing 2.00 1.50 1.00

Late Night Special:
To any number (11.00 p.m to 6.00 a.m) 2.00 1.50 1.00

SMS - M2M 75 Cents 75 Cents 75 Cents
- M2 Other Local Numbers 1.00 1.00 1.00
- M2 International Numbers 5.00 5.00 5.00

MMS - M2M 2.00 2.00 2.00
- M2 Other Local Numbers 5.00 5.00 5.00
- M2 International Numbers 10.00 10.00 10.00

GPRS/EDGE/HSPA 1 Cent/KB 1 Cent/KB 1 Cent/KB

My Best Friend Free Free Free
Friends & Family Rs. 50.00 Free Free
Any8 Rs. 50.00 Free Free
Detailed Bill Rs. 100.00 Free Free

Associated Broad Band Sub Line N/A N/A 1

Comments

  1. Malli moko mobitel ekata kade yannee.....:)

    ReplyDelete
  2. Hip Hip Hoooreeeyyyyy.....


    Jayawewa Mobitel...

    ReplyDelete
  3. Lankawe deyakata Kade giyaata kamakne....

    ReplyDelete
  4. @නිර්ණාමික අයියා

    ඔව් එහෙමත් කියන්න පුලුවන්. :D

    උදේ මගේ මිත්‍රයා මගේ පැකෙජ් එකේ ගාන වෙනස් උනා කියලා කීවම ඇත්තටම මට සතුටුයි මොකද මමත් Airtel හෝ උපහාරයක් හොය හොය හිටි නිසා. මොනවා උනත් ඉවසිමෙන් හිටි නිසා ශෙප්..

    අනිත් අයගේ දැනගැණීමටයි ලිවේ.

    අනුන් දොට්ටපිලට යන එවා බලන්නේ නැතිව තමන්ගේ වැඩක් බලාගත්ත නම් තමන්ගේ ඉදිරියට හොද වෙයි.

    ReplyDelete
  5. GOOOOOOOOOOOOOO MOBITEL GOOOOOOOOOOOOOOO
    MAMA NAM HEMADAMATH MOBITEL

    ReplyDelete
  6. ගොඩක් හොඳයි... :) tax එකත් එක්ක කියද දන්නේ නෑ... :) :(

    ReplyDelete
  7. Smart 5 එකක් ගත්ත නම් මීට වඩා වාසි නැද්ද? :/

    ReplyDelete
  8. @ගයන්ත

    තියෙන්නේ පැකෙජ් එකක්.
    අනික මට නම් කාඩ් දාන්න ගිහාම වදයක්. :)

    ReplyDelete
  9. උපහාර වගේම තමා.
    සමහරවිට ඊටත් අඩුවෙයි වගේ

    ReplyDelete
  10. මගේ පැකේජ් එක මොබිටෙල් හදුන්වා දිමේ පැකේජය (cool 100) එතකොට තිබ්බෙ "සරලයි පුදුමයි" දැන් "we care always"
    customer පරණ උනාට සැලකීමක් නෑ වගේ.
    පෙරේදා complain එකක් දැම්මා OUTGOING (M2O Rs.7.00, M2M 2.00) ගණන් වැඩියි කියලා. අද උදේ ආවා මෙහෙම
    Congratulations!
    Your Connection is now upgraded to enable IDD කියලා.

    ගණනුත් අඩු කරලද දන්නෑ!

    හැබයි එකක්
    දැන් මොබිටෙල් වලට කොල් ගන්න ගියාම off කියනවා. ඇලට් හෝ ගාල එනවා.
    තව ලංකා බෙල් වලට නම් ගන්නම බැරි උනා.


    @ ධනිෂ්ක අයියා
    ලින්ක් එකක් දානකොට target="_blank" එකත් දාන්න එතකොට ඔයාගෙ සයිට් එකෙන් අයින් වෙන්නෙ නෑනේ. මට ආපහු back එන්න උනා මේක දාන්න

    ReplyDelete
  11. @ගයාන්
    ස්තුතියි, හැදුවා :)

    ReplyDelete
  12. any idea about Video call rates ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Chrome profile එක මැකීම

සාමාන්‍යන් අපි භාවිත කරන වෙබ් ගවේශක, එහෙම නැත්නම් බ්‍රවෘසර් වල ප්‍රොයිල් එකක් තියෙනව. කලක් භාවිත කරද්දි සමහර වෙලාවට මේක ක්‍රැශ් වෙන්න පුලුවන්. එක්කෝ අප්ග්‍රේඩ් කරද්දි ඉතා කලාතුරකින් වෙන්න පුලුවන්. අද හිතවත් ගුරුමහතෙක් වන ලක්ෂමන් තිලකරත්න සර් මේ කිහිප දෙනෙක්ට ක්‍රෝම් යාවත් කරාට පස්සේ ක්‍රෝම් නිසි ලෙස වැඩ නොකරන බව සඳහන් කළා. ඉතින් ලෙසිම විදිය පරණ ප්‍රොෆයිල් එක (පැතිකඩ) මකල දාන එක. පහත සඳහන් කරලා තියෙන්නේ අදාල මෙහෙයුම් පද්ධතිය අනුව ක්‍රෝම් ප්‍රොෆයිල් එක තිබෙන තැන. Windows 7, 8.1, and 10: C:\Users\ \AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default Mac OS X El Capitan: Users/ /Library/Application Support/Google/Chrome/Default Linux: /home/ /.config/google-chrome/default උදාහරණයක් ලෙස මේ මගේ (Linux) පරිගණකයේ ක්‍රෝම් ප්‍රෆයල් එක තිබෙන තැන. /home/danishka/.cnfig/google-chrome/Default මේ සඳහා ක්‍රෝම් ඇඩ්රස්බාර් එකෙ chrome://version/ ලෙස ටයිප් කරලා එන්ටර් කරන්න.  එවිට ලැබෙන තොරතුරු අතරේ Profile Path ලෙස Chrome හි profile එක තිබෙන තැන දිස්වේ.  දැන් ඉතින් මේක මකල දාන්න. වින්ඩෝස්

වේදනාත්මක නිහඬ බව

අපි ගොඩක් වෙලාවට නිස්කලන්ක, නිහඬ පරිසරයකට ආදරය කරනව. ඒ අත්දැකීම යළි යළිත් විදගන්න තරම් පෙරේත කමක් දක්වනව. නමුත් සමහර නිහඬ අවස්ථා ඉතාම වේදනාකාරයි. ඊයේ (2020 මාර්තු 14) රාත්‍රියේ  නින්දට ගිය පසු වරින් වර තාත්තව ඇහැරවන්න බැලුවේ, ඔහුට අවශ්‍ය බෙහෙත් සහ මුත්‍ර කිරීමට ඇවැසිදැයි පිරික්සීමටයි. වෙනදා "තාත්තේ චූ කරන්න ඔනද?" ඇසු විට "හා" කියා ප්‍රතිචාර දක්වන ඔහු ඊයේ රාත්‍රිය පුරාවට කිසිදු ප්‍රතිචාරයක් නොදක්වා නින්දේම සිටියා. අලුයම 3ටත් එලෙසමයි. අද උදේ දෙගිඩියාවෙන් මෙන් අවදි කළ පසුත් ඔහුගෙන් සුපුරුදු ලෙස "සුබ උදැසනක්" ප්‍රතිචාරයක් ලැබුනේ නැ. ඔව් දවසම තාත්ත ගොලුයි. ඉදහිට අසන ප්‍රශ්නයකට හිස සලයි. මගේ ජිවිතේටම තාත්ත කතා නොකර සිටි පලමු දවස අද. මේ වේදනාව වචනවලට පෙරලන්න දන්න කෙනෙක් ඉන්නවද මම නම් දන්නේ නැ. තාත්ත ඉස්සරහා එයාගේ ඇස් දිහා බලන් කිසිම දෙයක් නොවු විදියට තොර තෝංචියක් නැතිව කියෙව්වට අදත් මගේ බත් එකෙ කදුලු. අද මේ පිංතුරේ මතක් වුන නිසා අන්තර්ජාලේන් හොයල ගත්තා. මේ පිංතුරේ ඇත්තටම වෙන්නේ දියණියක් (අර්ධ වශයෙන් අංශභාගයට පත්) ඇගේ පියාට ඇවිදීමට සහාය වෙන පිංතූරයක

පරිගණක ආශ්‍රීත ව්‍යාපාර ලියාපදිංචියෙදි පොලිස් රිපෝර්ට් සහ හැක් කිරීමට ලියාපදිංචි වීම

පසුගිය දවසක මගේ මිතුරෙක්ට මෙන්න මේ අත්දැකීම විදගන්න ලැබුනා. 2018 දෙසැම්බර් මස ව්‍යාපාර ලියාපදිංචියක් සඳහා ඉදිරිපත් කළ අයදුම්පතට එච්ච දේ දැනගන්ට ඔහු ප්‍රාදේශීය ලේකම් කාර්යයාලයට ගිය විට අදාල අයදුම්පත යළි අතට ගන්නා සේවකයින් යුහුසුලුව කටයුතු කරන්නට ගන්නව. ඒ අතරෙදි මෙන්න මෙහෙම කතාවක් අවසානෙදි ඇහෙනව.. දැනට මෙරට අපණයන ආදායමින් සැලකිය යුතු මුදලක් ලැබෙන්නේ මෘදුකාංග සහ තොරතුරු තාක්ෂණ සේවා අපනයනය හරහා. මුදලින් ඇමරිකාණු ඩොලර් මිලියන 1000 කට අසාන්න අගයක් 2017 වසරෙදි තිබුනා. අපිට තව දුරටත් ගෘහසේවිකාවන්ගෙන් ලැබෙන විදේශ විනිමයෙන් හෝ සම්ප් ‍ රදායික අපණයන හරහා විදේශ විනිමය ගොඩ නගන්න බැ. ඒ නිසා රජයටත්, රජයේ සේවයේ ඉන්න ඉහළ නිළධාරින්ටත් තොරතුරු තාක්ෂණය හරහා ලබා ගත හැකි විදේශ විනිමය සහ එය වැඩි දියුණු කරගත හැකි ක් ‍ රමවේදයන් ගැන හිතන්න වෙනව. අපි මැණිකක් අපණයනය කරද්දි ලබන විදෙශ විනිමය සහ එක් ගෘහ සේවිකාවක් මෙරටට එවන මුදල සසදලා බලමු. මසකට එක් ගෘහ සේවිකාවක් මෙරටට එනව මුදල ඉතාම සුලු මුදලක් එක් මැණික් ගලක් සමඟ සැසදුවොත්. නමුත් මෙරටින් බැහැරව සේවය කරන ලක්‍ෂ ගණනක් වන ගෘහසේවික